This is Delphi, A free premium blogger theme for you.

Promocja w przyszłościowym zakładzie usługowym już od wielu lat opiera się przede wszystkim na działaniach w internecie. Piękna i funkcjonalna strona internetowa , a ponadto profile na wszystkich możliwych portalach dających dostęp do klientów to dopiero połowa dobrego planu. Niezbędna jest bowiem skuteczna i niedroga reklama, którą ze stuprocentową pewnością zapewnia usługa Google AdWords.



Należy dowiedzieć się, co tak faktycznie odróżnia ten program od klasycznych systemów wymiany bannerów i linków, które na pewno są już w odwrocie z rynku reklamy internetowej. Na pierwszym miejscu z pewnością trzeba wskazać na efektywność takiej promocji. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty jedynie wtedy, gdy wyszukuje on informacji bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. Jeśli więc dana osoba wyszukuje opon zimowych do samochodu, a my zajmujemy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten metodę taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców tylko do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym składnikiem, który powoduje, iż reklama AdWords nie posiada sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty wyłącznie skutecznego promowania jego marki. Opłata zatem pobierana jest nie za wyświetlenia promocji, ale jedynie i wyłącznie za faktyczne kliknięcia. Stwarza to, iż płacimy wyłącznie za prawdziwe odwiedziny na mojej stronie. Zauważając wspomniany fakt, iż ze stuprocentową pewnością nie będą to osoby przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt promocji szybko się zwróci.

Źródło: Google adwords.

0 komentarze:

Prześlij komentarz